منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]
منتدى صحاب بجد
زائرنا العزيز يمكنك ان تتصفح ::::منتديات صحاب بجد:::: فقط اضغط على ::اخفاء::
للتصفح
ولكن اذا كنت تريد انا تتمتع بصلاحيات اعلى فاشترك معنا وتكون صديق لدينا
فقط اضغط على ::سجل::
وتمتع بكل الصلاحيات الممكنه وايضا ستتعرف على اصدقاء جدد
ويمكنك ايضا ان تشترك بالموضوعات
شكرا لك زائرنا العزيز
[b]
منتدى صحاب بجد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صحاب بجد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أرجو من السادة الأعضاء الكرام سرعة التوجه إلى منتدانا ونرجع تاني زي الاول وشكرا ...... moga mega
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
تصويت
رايكم فى استايل وشكل المنتدى
 جامد
 متوسط
 مش كويس
 محتاج تظبيط
استعرض النتائج
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mộġā Mễğă
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Vote_rcapصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Voting_barصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Vote_lcap 
missing heart
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Vote_rcapصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Voting_barصفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Vote_lcap 
7ados_3ala_alby
lord
7abiby 7oda
mero_angle
sadHeart
love~knight
ورده حمرا
THE-KNIGHT
المواضيع الأخيرة
» رحلات صيف 2014 مع اميزنج ترافيل
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime6/5/2014, 14:41 من طرف اسراء اميزنج

»  أمــــــيـــــــر الـظـلاآآآمـــ Is back
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime21/9/2011, 19:29 من طرف ورده حمرا

» اقتراح
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime27/8/2011, 09:59 من طرف أمـــيـــر الـظـلاآمـ

» المليون جنيه
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:17 من طرف ورده حمرا

» الجريمه العجيبه
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:13 من طرف ورده حمرا

» عضة كلب
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:11 من طرف ورده حمرا

» فزززززززززززوره
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:07 من طرف ورده حمرا

» انا لسا جديد هنتعرف اروح انام ؟
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime3/7/2011, 20:01 من طرف ورده حمرا

» دعاء قولو ااااااااااامين
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime29/5/2011, 08:31 من طرف ورده حمرا

» كلمات فوق المعاني
صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime22/5/2011, 12:05 من طرف ورده حمرا

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 63 بتاريخ 19/12/2012, 22:07
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 82 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو اسراء اميزنج فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 6536 مساهمة في هذا المنتدى في 882 موضوع
عدد الزائرين

.: عدد زوار المنتدى من يوم 17/7 :.

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر

ريكسى
Mộġā Mễğă
the_ghost
lord
7ados_3ala_alby
missing heart
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

ذكر عدد المساهمات : 793
الميزان القرد
المزاج : ربنا يسهل
العمل/الترفيه : لما اعرف هقولكم

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime7/3/2010, 18:15

انت بتحبنى حب صادق ولا لا وليه وايه العيوب الانت شايفها فيا وهل انا انفعلك صديق ولا لا وليه
وياريت تجاوبنى بصراحة
https://mooa.hooxs.com
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

الميزان القرد

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime7/3/2010, 18:17

هل لو انت اجتلك الفرصة انك تروح تخطب الانت بتحبها هتروح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

الميزان القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime7/3/2010, 18:19

انت نفسك ترجع زى الاول ولا لا وليه ولو جتلك الفرصة هترجع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

الميزان القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime7/3/2010, 18:22

لو انا طلبت منك مساعدة هتستجيب حتى لو كانت صعبة وممكن تجرح حد اخر ولا لا
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

الميزان القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime7/3/2010, 18:23

انت ايه رايك فيا بنسبالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
the_ghost
صاحب جديد
صاحب  جديد
the_ghost

ذكر عدد المساهمات : 40
السمك القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime7/3/2010, 19:08

يا حسينى ابو الحسن دة اسم عيلة انت مش قادر تستوعب لية لما تتجوز انت ابقى سمية طبل وانا اسمى ابو الحسن تمام ودة انشاء اللة مش هيحصل اصل انا مسمى ولادى من الوقت سواء بنات او ولاد
7abiby 7oda
صاحب مميز
صاحب  مميز
7abiby 7oda

انثى عدد المساهمات : 763
الاسد الماعز
المزاج : الحمد لله على كل حال
العمل/الترفيه : بحبه قوى ومفيش ورايا غيره عشان اموت فيه

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 10:02

انت بتحب الحب ولا بتحب حبيبتك؟
يمكن تشوفه سؤال سهل بس فى الحقيقه صعب جدااااااا
وجاوب بصراحه وبعد تفكير
missing heart
admin
admin
missing heart

ذكر عدد المساهمات : 1421
الثور القرد
المزاج : متقلب
العمل/الترفيه : foot ball

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 15:47

يقد تم غلق باب الاسئله انتظروا الاجابه
[b]
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: الاجابه على الحسينى   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 16:07

اولا بالنسبه لاسئله الحسينى >el7asyne ]

1-دا انتا احب واحد ليا ودى البدايه (ارجو انك ماتقولش فيتو فى السؤال ده
لو خيروك بين حبيبتك واصحابك
انا متاكد انك هتختار صحابك
بس لو خيروك بين طبل والبراوى والموجى وعبده وانا تختار مين ولازم تختار واحد مننا بس هتختار مين وليه

2-لو حد بيحبك اوى وانتا مسألتش فيه فى رأيك انتا يبقى تكبر وغرور ولا ايه

3-مين اكتر حد ممكن تفكر فيه ومش لازم تقول اسمه الحقيقى

4-ايه اكتر حاجه مش عجباك فيا وايه اكتر حاجه عجباك فياااااااااا

5-ايه اكتر موقف محرج فى حياتك اتعرت له ومين الصاحب الى غدر بيك قبل كده

6-انهى يوم نفسك تعيشه فى حياتك

7-ايه الى عجبك فى الى انتا بتحبهاااااااااااا

8-قولى يا بر انتا نفسك تخلف كام عيل وتسميهم ايه دا طبعا بى استثناء الولد الى هتسميه ابو الحسن

الاجابه على الاسئله

1-اولا هما مين الى هيخيرونى - ثانيا طبعا مش هختار ولا واحد فيكم - ثالثا وده الاهم ههههههه فيتو

2-هتفرق من واحد للتانى انت ماسالتش فيه ازاى يعنى مثلا مش بتحبه واحد زيي على ما اعتقد ان ده هيبقى لمصلحتها لان كدا هبقى بلعب بقلبها وده حرام ليه اظلم انسانه معايا مالهاش ذنب الا انها حبيبتنى

3-هو اساسا انا مش بفكر غير فى واحد الى كنت بحبه ولازلت Embarassed

4-اولا اكتر حاجه مش عجبانى انك مش عارف انت عايز ايه واهبل وبتزهقنا وبتخنقنا من كتر كلامك زنبنا ايه انا مش عارف كل حاجه متردد وانا قلتلك ان خفت ماتعملش وان عملت ماتخفش ياريت ماتزعلش واكتر حاجه عجبانى انك واد رجوله وجدع

5-لما اتفصلت من المدرسه - الصاحب الى غدر بيا انت عارف يحيي

6- مافيش يوم نفسي اعيشه كان زمان نفسي اعيش ساعه بس مع الى بحبها لكن دلوقتى مش بفكر فى اى حاجه

7-ههههه شنطتها Razz بص كل حاجه فيها عجبانى ممن الاخر القلب دق دقه وراح قايل هى دى وبقت يعنى مافيش اخلاق واحترام على ماكنت شايف وكل اشطه

8- انا نفسي 4 ولاد وده تبعا قدر ربنا بس انا مش فيه اسم معين عايز اسميه بس لو ربنا رزقنى ببنت ويارب مايرزقنى ببنات هسميها >o<
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 16:51

ثانيه انس lover~boy

1-عمر غدرت بحد من اصحابك
2-ايه اكتر حاجة حلوة فى حياتك وانت بتحبها
3-مين افضل ثلاث صحاب عندك
4-انت شايفنى صاحب كويس ليك ولا لا وليه
5-انت بتحبنى حب صادق ولا لا وليه وايه العيوب الانت شايفها فيا وهل انا انفعلك صديق ولا لا وليه
وياريت تجاوبنى بصراحة
6-هل لو انت اجتلك الفرصة انك تروح تخطب الانت بتحبها هتروح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7-انت نفسك ترجع زى الاول ولا لا وليه ولو جتلك الفرصة هترجع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
8-لو انا طلبت منك مساعدة هتستجيب حتى لو كانت صعبة وممكن تجرح حد اخر ولا لا
9-انت ايه رايك فيا بنسبالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاجابه على الاسئله المحدده

1-لا انا عمرى ماغدرت بص انا ممكن اعمل اى حاجه الا اخون صاحبى يمكن فى ناس فاكرانى خنتهم بس ده مش حقيقى ولو عايزينى اوضحلهم بس هما الى مش عايزين

2-اكتر حاجه حلوه ولا اكتر واحد بحبه هتفرق هنا لان اكتر حاجه بحبها هى الكمبيوتر ده روحى وبما ان السؤال مش واضح فانا من حقى انى مش اجاوب على اكتر واحده بحبها راجع القوانين بس اكيد هتبقى بعد امى

3- ابو الحسن - طبل - البراوى - عبده - الموجى بص مافيش حد كلهم واحد والنعناعى كمان وابانوب كلهم بس ابو الحسن وطبل والبراوى والموجى وعبده اقرب ليا مافيش 3

4-شايفك صاحب كويس انت كويس يا انس بس ساعه لما بتبضن اعوذ بالله منك

5-حب صادق الانس هتفهمنا غلط - العيوب البيضان والرخامه اعذرنى انا صريح - تنفع صديق انت عبيط امال انت ايه

6-سؤال زكى من شاب زكى بس اقولك حاجه ممكن كان الاول لكن دلوقتى مش عارف بس اكيد هروح

7-لا انا كدا مرتاح مش بحب ابقى منافق زى اى حد وممكن ارجع بس مش زى زمان اوى

8-هستجيب مهما كانت صعوبتها لكن لو تجرح حد لا بس لو على حق انا معاك

9-بس ياض انا لسه مجاوبك دلوقتى
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 16:55

ثالثا طبل حبيب قلبى وروحى وعمرى مهما اقول مش هقدرؤ اوصف حبى ليه >the_ghost<

1-براوى انا مش عارف اسالك فى اية لانك طعبا من احسن واجدع الناس اللى انا قابلتهم فى حياتى وانا متاكد ان انا مش هلاقى حد زيك بعد كدة فى الزمن الالسود دة والصراحة انا مشعارف اقولك اية لان تقريبا انا عارف كل حاجة عنك بس علشان خاطر ابو الحسن نفسة اسالك ...............اية هى ارخم حاجة فى ابو الحسن....................

الاجابه

بص يا طبل ارخم حاجه فى الحسينى جاوبتها عليه فى اسئلته
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 17:13

الحبوبه ريكسي حبيبتى وصاحبتى الجدعه

1-وانا عوزا اسئلك انت مين اكتر واحد بتحس انك مش طايق سمع سيرته؟؟وتقولى عملك ايه؟ وايه كان رد فعلك؟

2-ياترى لو قبلت بنت فيها كل المواصفات الى انت عوزاها هتحبها وتكمل معها ولا هتحبها عشان هى تفكرك بحد معين؟؟

3-لو لقت كنز كبييييييييييير اوى والكنز ده لازم تنفقه على عشرا حاجات بظبط ياترى ايه هما العشر حاجات دول؟؟ وايه اكتر حاجه هتفكر انك تعملها؟؟

4-لو حبت تسافر ايه المكان الى تتمنى انك تكون فيه ؟ ونفسك تطلع ايه؟وتشتغل فين؟

5-بعد كدا عوزا اعرف ليه لما مكنش على الاميل وانت بتكلم واجى ارد عليك وانرلك بيظ متردش وتقولى سلام يعنى انا هبقى شايفك بتكلم وهطنشك طب مانا ممكن اعمل اوف لاين وبتتقمص منى كتيرررررررررر ؟وبعدان بتزعل منى كتير وبتزعل من غير متقولى انك زعلان؟ وبتكتم وبتشيل ليه ؟؟بجد عوزا ترد لانى زعلانه منك عشان انت قريب منى اوووووى

6-وعوزك تقولى ايه اكتر الاكل الى انت بتحبه اوى ؟؟ وليك فى الحويات؟ وتقول انواعها ؟

الاجابه على اسئله ريكسي

1-اكتر واحد مش بحب اسمع سيرته مستر وجدى مش بطيقه بحس انه تقيييييييييييل اوى رد فعلى انى اتجنبه
والتانى طبعا يحيى كان صاحبى واكتر واحد كنت جدع معاه وانا عارف انه هيشوف الكلام ده بس مافيش حد بيجرح جامد غير لما بيحب حد اوى وانا كنت بحبه بس انا عمرى ما هسامحه كفايا عليه كدا بقى مش عايز منه حاجه وكمان هو مستفز وعلى ما ان اكتر واحد عارف انى بتخنق وبتعصب بصرعه ويمكن كمان يكون عارف انى مش عايز ااذيه اضربه يعنى عشان كان صاحبى بس اخرتها مش هقدر اتمالك نفسي انا كل الى عايزه منه لا يعرفنى ولا اعرفه وكفايا الى حصل منه لان الى حصل منه مش هينفع اقولك بس عشان انا قلت فيتو فهقول الملخص قال كلام عليا لناس ماينفعش يتقالهم الكلام ده نهائيا

2-السؤال ده واصح بصي الى انتى عارفاه انا كنت بحب طريقتها واحنا صاحنا بعض وقلنا كان سبب من الاسباب بس كانت عجبانى مش اكتر عادى مش فارقه والله يا ريهام انا خلاص اتعودت على الجرح

3- ههههههههههه واحد فقرى زيي هيلاقى كنز يا شيخه روحى انتى باين عليكى مش بتكلى كرانشي
بس لو لقيت 1/هساعد ناس محتاجه
- 2/هخلى امى وابويا يحجم وانا هطلع رخامه
-3/طبعا العربيه البى ام الى نفسي فيها واشغلها اجره ههههههه
- 3/ وممكن تكون الاولى هتجوز الى انا بحبها طبعا يعنى 4
/هعمل شركه طبعا وكدا يعنى -5/ هرخم على صحابى واظبطهم ولا اقولك مش هعرفهم احسن
6/ هجوز بنات كتير وانتى واحده منهم ههههههه
7/ طبعا صحباى لازم يجوزوا وكل واحد ليه شغله لالا نسيت انا هطنشهم
- 8/ هخلى المنتدى ده بفلوس ههههههههه
9/ هشترى شركه مايكروسفت وموبنيل وفودافون وهشترى مصر انشاء الله
10 / بما ان انا فى حقوق وفى قانون بيقول من اين لك هذا فمن المؤكد والواضح ان اقرب حاجه هتلمنى هى ابو زعبل وبئس المصير هههههههه واصحابى الى مش هيعرفونى شوفتى يوم لك ويوم عليك انتى يا بنتى هبله

4-مافيش مكان محدد عايز اروحه ونفسي اشتغل فى مهنه كويسه ايان كانت اشتغل فى اى مصيبه مش هتفرق

5-يا بت انتى يا هبله انا بفكرك فى وضع حرج هههههه انتى فاهمه ومطنشه فبقول طيب ماتقولى وانا هقفل من نفسي عادى وبعدين ده على الميل مش قدام الناس

6- الصايديه واكيد ليا فى الحلويات اى حاجه باكلها حلويات اناما الطبخ والحاجات دى ياويله الى هتجوزنى

missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 17:39

خامسا واخيرا الموجى الى هيطحن ضرب بس لما اشوفه

أولا اصحابك

1-قولي ايه هيا مميزات وعيوب اصحابك كلهم انا اكيد منهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2-ليه لسه متخانق مع عبد الله ؟ وايه هيا اسباب الخلاف ما بينك؟؟؟؟؟؟؟
3-انت متخانق مع يحيى ؟ لو اه ليه؟؟؟؟؟؟؟
4-ايه اكتر صاحب ليك مقرب ليك بمعنى اخر الانتيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5-مين اجدع صاحب ليك ودي تفرق عن الانتيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
6-لو قلتلك مين ارخم واحد في صحابك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاجابه

1- انت اهبل ياد انا فيا حيل دى مدرسه كامله ماقدرش اقول كلهم قولى واحد او 2 او 3 وانا اقولك

2-انا مش متخانق مع عبد الله هو الى زعلان بس والله لو اعرف يا موجى السبب لكنت قلتلك

3- يحيى انا بطلق عليه ليس بانسان وانا جاوبت السؤالده لريكسي

4-الحسينى

5-كلكم

6-ههههههه المزين

ثانيا الحب

1-ايه معنى الحب بالنسبة لك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2-ما هي انواع الحب من خلال نظرتك للحياة ؟؟؟؟؟؟؟؟
3-ليه انت مش راضي تحب واحدة تانية مع ان اللي بتحبها احتمال واحتمال كبير كمان هتتخطب قريب ؟؟؟؟؟؟؟؟
4-ليه ماتخذتش خطوة ايجابية لحبك ده ؟ يعني مثلا ليه محاولتش تفاتح اهلك علشان تخطبها ؟؟؟؟؟؟؟؟
5-هل تؤيد فكرة فرق السن بين المخطوبين ......... نعم ام لا ؟؟؟؟؟؟؟ ولماذا ؟؟؟؟؟؟؟
6-لو مثلا ليك اخ بيحب اللي انتي بتحبها هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7-لو مثلا صاحب ليك والانتيم بتاعك بيحب حبيبتك هتعمل ايه معاك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
8-لو هيا بتحبك وانت بتحبها ورحت خطبتها واهلها رفضوا ايه تصرفك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
9-لو جالك حب بجد هتتمسك بايه ولا هتتفرط بايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
10-ليه اخر واحدة كلمتها السنة اللي فاتت ؟؟؟؟؟؟؟ وانت بتحب التانية طب ليه كلمتها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
11-ايه نصيحتك لابو الحسن في حبه اللي ملهوش بداية ولا نهاية ؟؟؟؟؟؟
12-مين اكتر واحد شفته في حياتك حب بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاجابه

1- الحب احساس رقيق الناس فكرتها عنده وحشه اوى بس احلى مافى الحب عذابه ههه الى انا فيه
2-حب حقيقى - حب ملزات وشهوات - حب المغامره - حب المجامله- حب الذات - حبخفى - حب من طرف واحد - حب غدار - حب يرشدك وحب يضللك ولو عايز الشرح قول

3-مين قال انى مش بحب واحده تانيه انا بحب امى يا موج وكمان مش لاقى فى اى واحده الى انا عايزه

4-انت عارف الى فيها مش هينفع اخطب دلوقت

5-لا طبعا لان الحب لايعرف اى وقت ولا زمان وده مش كلام والسلام

6-هسيبهاله طبعا ده اخويا افديه بروحى مش هفديه بحبيبتى

7-والله هنكلم مع بعض لو هى عايزاه انا مافيش مشكله بس الارجح هفشكل معاها عشان صاحبى لان الصاحب عمره مايتعوض انما الحبيب يتعوض ومش معنى كدات ناى مش هحبها لا انا هفضل احبها

8-وقتها مش عارف بجد سيبها بظروفها

9- دلوقتى هتمسك بيه لانى فرت فى واحد قبل كدا عشان اسباب خاصه

10-عشان انسي الاولانيه ودى اكبر غلطه ندمان عليها

11- دى حياته وهو حر فيها وهكررها على طول لو خفت ما تعملش وان عملت ماتخفش

12-مافيش حد شفته حب بجد خالص او جايز بس ماخدش بالى او بالارجح مش عايز اقوله

ثالثا الدين

1-انا اول لما عرفتك كنت ولد مظبوط ماشي مع مرزوق وكنت محترم ومازلت محترم بس معدش زي الاول ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وايه اللي غيرك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البنات ولا حاجة تانية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2-ليه مش بتصلي جميع الفروض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- ليه مش بتعمل حاجة لاخرتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4- انت عايز الجنة ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وانت اكيد عايزها مفيش حد مش عايزها بس ليه مش بتعمل حاجات علشان توصلها؟؟؟؟؟؟؟؟

الاجابه

1-يمكن عشان كان نفسي اتغير او لاى انا كنت عارفهم ماطلعوش زى منا متخيلهم لالالا عمر البنات ماكانت فى بالى

2- بص لما بنسي بكسل اصلى الباقى

3- مين قالك انى مش بعمل

4-نفس اجابه 3

رابعا رياضة

1-انت ليه اهلاوي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2-ليه بتحب كريستيانو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3-لو قلتلك اكتر واحد بتحبه في مصر ايه ؟ وفي العالم ؟؟؟؟؟
4- الفرقة العالمية اللي انت بتشجعها ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5- ايه رايك في الماتشات اللي انت بتيجي معايا فيها ؟؟؟؟ وايه رايك في الناس اللي تبعي في الشغل؟؟؟؟؟؟؟؟

الاجابه

1- عادى الكرات الحمره بحب الاهلى طبعا
2- مهاراته عاليه جدا ونفسي ابقى زيه
3-ابو تريكه - كريستيانه
4-مانشيستر يونايتد وكان اكتر لما كان رونالدو فيها
5- حلوه اوى تمام كلهم والله ولا كلمه

خامسا منوعات

1-انت ليه طويل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ههههههههههههههه
2- ليه بتعمل الحركة الرخمة وانت بتلعب كورة اللي هيا تعدي الكرة من وراك وتلعبها برجلك من ورا اكيد انت فاهمني ؟؟؟؟؟؟
3-ليه انت مشاغب غي 3 ثانوي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4- ايه رايك في ابلة سيدة ومش بهزار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5- مين اكتر مدرس حبيته خلال تعليمك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
6-هتخطب امتى ؟؟؟؟؟؟
7-ايه اكتر حاجة غلط عملتها في حياتك ؟؟؟؟؟؟
8-ايه اكتر حاجة صح عملتها في حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاجابه
1- سؤال زكى من شاب زكى ه انت ليه قصير
2-دى الكوره بتبقى ورايا مش بعرف اعنلها حاجه فبحاول اجيبها باى وسيله
3- واحد ماشي معاكم هيبقى ايه يا عم روح
4- تمام ولا كلمه
5-مستر خالد جوهر وايمن ليل وايمن عبد الرازق نقشار بس الاكتر خالد
6- لما ربنا يقدر
7-انى كلمت حد على حسب حد تانى
8- مافيش حاجه خالص
[left]
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 17:40

لو فى اى حد عنده استفسار عن اى حاجعه يقولى وانا ارد عليه
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

ذكر عدد المساهمات : 1502
الحمل القرد
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 18:58

جاوب على السؤال الاول بالتفصيل
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime8/3/2010, 23:14

صعب يا موجى جدا اختارلى ناس معينه وانا اقولك

اما عن اجابه ميسي

انت بتحب الحب ولا بتحب حبيبتك؟
يمكن تشوفه سؤال سهل بس فى الحقيقه صعب جدااااااا
وجاوب بصراحه وبعد تفكير

بحب الاتنين سواء الحب او حبيبتى بس الارجح حبيبتى لان مافيش حب بجد اليومين دول الا بسيط جدا
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

الحمل القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime9/3/2010, 07:00

ولا يا براوي كلهم

طبل
ابو الحسن
انس
البراوي
عبد اللطيف
يحيى
عبد الله
عزب
حبيب
النعناعي
الموجي
ابانوب
عبد العال
ابو عماشة
ذكي
كل صحابك
فهمت
sama
صاحب مالوش فى الحوار
صاحب مالوش فى الحوار

ذكر عدد المساهمات : 6

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime24/5/2010, 21:05

وانا عايزه اعرف انت تعرف انا مين
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime24/5/2010, 21:10

اه طبعا عارف طبعا انتى مين
Broken.heart
صاحب بيدور على مكان
صاحب بيدور على مكان

انثى عدد المساهمات : 147
الحمل الكلب
المزاج : شعنونه
العمل/الترفيه : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime25/5/2010, 12:51

ف رايك مين الشخص الوحيد اللى ممكن تستامنه ع قلبك ؟؟؟؟؟؟؟؟ وهل انت شايف نفسك كنت موفق ف اختيار الاحبه والاصدقاء اللى فاتو؟؟؟؟؟
sadHeart
صاحب برونزى
صاحب  برونزى
sadHeart

ذكر عدد المساهمات : 579
السرطان الماعز
المزاج : حزين .مجروح جرح كبير
العمل/الترفيه : جرحى هو عملى

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime25/5/2010, 16:28

انت رحت فين يابراوى
https://mooa.hooxs.com/
Mộġā Mễğă
admin
admin
Mộġā Mễğă

الحمل القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime25/5/2010, 16:49

يا جماعة كرسي الاعتراااااف
موقوف لفترة
sadHeart
صاحب برونزى
صاحب  برونزى
sadHeart

ذكر عدد المساهمات : 579
السرطان الماعز
المزاج : حزين .مجروح جرح كبير
العمل/الترفيه : جرحى هو عملى

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime25/5/2010, 16:52

ماشى يا موجى
https://mooa.hooxs.com/
missing heart
admin
admin
missing heart

الثور القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime26/5/2010, 21:24

Broken.heart كتب:
ف رايك مين الشخص الوحيد اللى ممكن تستامنه ع قلبك ؟؟؟؟؟؟؟؟ وهل انت شايف نفسك كنت موفق ف اختيار الاحبه والاصدقاء اللى فاتو؟؟؟؟؟

or=blue]]اولا كرسي الاعتراف موقوف لفتره عشان الامتحانات

ثانيا انا هجاوبك عشان بس ماتزعليش

الشخص الى ممكن استامنه على قلبى معتش موجود بس ممكن يبقى حد انا قابلته بس مقدرناش نكمل ومش هقدر اوضح اكتر من كدا

موفق فى اختيار الاحبه دى لالالالالالالالالالالالالالالالا وللاسف كان متاخر
اما الاصدقاء فمش كلهم طبعا بيبقوا كويسين بس بجد اجدع صحاب صحابى دلوقتى وطبعا بدون ذكر اسماء كلهم بلا استثناء[/size]
lord
صاحب مميز
صاحب  مميز

الميزان القرد

مُساهمةموضوع: رد: صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر   صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو  oalove  انا ربنا يستر - صفحة 2 I_icon_minitime27/5/2010, 07:38

Very Happy

صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو oalove انا ربنا يستر
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو love.o
» صفحه الاسئله الخاصه بالذى رشح فى كرسي الاعتراف وهو العضو "" ""el7asynei
» قوانين كرسي الاعتراف
» تمورة ربنا
» مشكلتى oalove